joi, 8 decembrie 2011

me.:)

Deci (nu se incepe cu deci dar fac o exceptie,doar e blogul meu:))
Ma numesc Ioana Cristina,o sa implinesc 26 ani in iunie,sunt la Faculatea de Medicina Generala, Anul VI,sunt din Campulung Muscel, Arges, stau in bucuresti de 6 ani si inca nu m`am plictisit de aerul pe care toata lumea il numeste "gri" . Sunt o persoana cu bun simt doar ca de fiecare data sunt in intarziere,din pacate nu iubesc foarte mult cluburile :( prefer stand-up`ul... sunt obsedata de curatenie,de impachetat haine,sunt alergica la praf,iubesc animalele,am 2 hamsteri,un pisoi,un papagal si un caine:)) un mic zoo,dar din pacate nu ii am langa mine(sunt adoptati de bunica mea) :D deci miros frumos:)) am "cules" de curand o catelusa dintr`un canal din fata blocului,o cheama Lola si e o bestie frumoasa si dulce(asta pt ca e a mea) ...citesc foarte mult(nu pot dormi decat citind:D),ascult muzica multaaaaa (de calitate,zic!)!!am o surioara mai mica cu 8 ani...la primul meu interviu pt job m`am panicat si am plecat:(...m`am blocat...nu stiu ce sa mai spun despre mine dar ma "consoleaza" gandul ca o sa adaug pe parcurs ...am o gramada de defecte pe care incerc sa le maschez...si cam atat...sper...cred...momentan domiciluil este in Titan la prietenul meu...
Despre blog : pfoaaa,este o incercare de a transpune cumva trairi,sentimente,momente,simturi...oameni,locuri..dezbateri despre viata,alegeri,reguli....De ce se numeste "DULCIURE"? Pai, "dulciure" este un cuvant folosit de mine des,o inlocuire/un sinonim pt "dulciuri"...cam atat... BINE ATI VENIT PE PAGINA MEA!
WELCOME TO MY BLOG PEOPLE !!!! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu