marți, 13 decembrie 2011

O zi proasta! Si reguli!...

Ce inseamna sa ai o zi proasta? Pentru mine o zi proasta incepe cam asa :
6:50 - suna alarma...o alarma insuportabila,un ringtone care ar trezi si pe cei cu somnul cel mai adanc..http://www.youtube.com/watch?v=PgJUnTYWWtU
7:00 - suna alarma din nou,trantesc telefonul,ma ridic din pat dintr`o data sa nu mai fiu nevoita sa aud alarma din nou la 7:10.
7:05 - deschid geamul si in fiecare dimineata imi e imposibil sa nu ma lovesc: de pat,de geam sau de scaunul de la birou.
7:10 ajung in baie asta dupa ce am injurat tot drumul camera-baie ..
7:20 - fac o cafea...parca incep sa ma trezesc..Intre timp iau mega trusa de machiaj...creion in ochi,rimel in ochi,mai incerc odata cu gandul ca a doua oara nimeresc geana si nu retina... WRONG, rimel in ochi again...fuck...In timp ce ma cert cu mine pentru incapabilitatea de a`mi rimela genele si nu ochiul...cafeaua mea e pe aragaz..fuck again..
Beau cafeaua ( ce a mai ramas in ibric,fumez o tigara si simt cum ma activez...:)
7:40-7:45 - ies pe usa dupa un alt scandal pe care il am cu mine pe subiectul "cu ce ma imbrac azi?"
Ajung in fata blocului si`mi dau seama ca am uitat "ceva" ,intotdeauna uit ceva...il las acasa,nu ma intorc,ma gandesc ca oricum l`am uitat acasa...la mine..deci il gasesc tot acasa. Afara,frig,pe strada oameni,sunt deja in alta lume...castile in urechi sa nu aud poporul cum se plange,de datorii in general...
Astept autobuzul...care nu mai vine,fac un calcul rapid si`mi dai seama ca pentru a nu intarzia trebuia sa ma trezesc cu 30 minute inainte de 7:00. In autobuz,la o ora asa matinala,aglomeratie,imbulzeala,coate in stomac,fiecare isi face loc...fuck people...tot acolo ajungeti....chiar si cu castile la maxim (si strivita ca o sardina) tot aud lume nemultumita,putin scandal asa de dimineata intre un batranel si un "tanar fara pic de respect din zilele noastre" ...Partea cea mai funny...pam pam ...controlorii...Ii vad (si chiar daca am intotdeauna abonament) inchid ochii si "dorm".Imi place maxim senzatia de strangere de brat si cuvintele "Domnisoara, biletul dumneavoastra" . Am si o tactica: caut pret de cel putin o statie abonamentul (chiar daca stiu exact unde este) ,asta pentru a lasa "copii" si persoanele fara abonament/bilet ,dar cu frica de amenda sa coboare la urmatoarea...O fapta buna...zic...
Cobor din autobuz, primul magazin cu cafea..intotdeauna dubla si cu lapte,daca nu 2 cafele,tot cu lapte:))... Facultate,salutam colegii,simt cateva saluturi date din "obligatie"..fuck off... - tigara ,cafea,schimbat in echipament,laborator,curs,si ce mai urmeaza (intr`un post viitor aduc detalii si muuulte amanunte!)
After school - cafea cu cine vrea sa vina -in special Bobby care nu zice niciodata NU la cafea...cel mai apropiat local...cafea,tigari,barfe,nota,bani-on my way home.
Acasa...e deja cel putin 18:30- dush,cina,facebook,mail,reviste,ziare,barfe,carti,invatat,Tv- serialul favorit (pe care as putea sa`l urmaresc pe vplay dar mi`as iesi din ritm...si restul...
Daca apare vreo oferta de "hai in oras la un karaoke,bere,suc,cafea,stand up,film...sunt gata de plecare...daca nu...somn si astept cu nerabdare alarma idioata...

Acuuum...de ce e o zi proasta?? Pentru ca incepe la fel,se "petrece" la fel,se termina la fel...nimic iesit din comun...aceleasi lucruri zilnic.. annoying...Ihi...m`am hotarat...de maine fac cel putin un lucru care sa ma scoata din cotidian,de maine nu mai respect orarul,de maine nu mai am reguli...Sa vedem ce o sa iasa...De maine sfidez regulile,reguli nescrise...dar parca eu nu traiesc dupa reguli...Ce e o regula? Cand iti impui reguli? De ce iti impui reguli? Daca ti le impui,le respecti? Ca parca regulile sunt facute sa fie incalcate (e si asta o regula? sa incalci regulile?) Le incalci pe toate? Mereu? Daca nu mereu,cand? Hahahaha...full of questions ha? Sooo...cum ramane cu regulile?? pupici :***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu